SAMOSTATNÁ ASISTENTKA PROVOZU

Jihomoravský kraj , Brno
20.000 - 22.000 Kč
facebook-share linkedin-share tisk

Základní informace

Máte ve svých věcech naprostý pořádek a všude chodíte o 5 minut dřív? Rádi vše kolem sebe organizujete a nemusí Vám nikdo diktovat práci, protože si ji směle najdete sami? V "papírování" a administrativě se cítíte jako ryba ve vodě? Pokud je Vaše odpověď ve všech případech kladná, sem s Vaším CV! Rádi u nás přivítáme šikovnou, milou a nekonfliktní provozní asistentku:-). Upozorňujeme, že se jedná o záskok za MD.

Náplň práce

  • zajištění bezproblémového chodu kanceláře
  • vyřizování pošty, správa dokumentace
  • podpora účetnictví - tvorba podkladů, vedení pokladny, ...
  • spolupráce při náboru nových zaměstnanců
  • práce s firmením IS, zadávání a správa dat
  • zajišťování režijního nákupu
  • správa vozového parku
  • organizace a materiálové zabezpečení firemních akcí

Požadavky

  • min. SŠ vzdělání, ideálně ekonomického charakteru
  • alespoň 5 let praxe na obdobné pozici
  • základní znalost účetnictví, popřípadě zkušenost s přípravou podkladů
  • dobrá znalost práce s PC, především MS Office, internet, jakýkoli informační systém
  • velmi dobré organizační zkušenosti
  • zkušenost s externí komunikací
  • proaktivní přístup k práci, samostatnost, pečlivost
  • ŘP sk. B - aktivně
  • znalost anglického jazyka výhodou, nikoli podmínkou

Nabízíme

  • mobilní telefon
  • flexibilní pracovní doba
  • stravenky
  • relax zóny
  • dotované kurzy angličtiny v rámci pracovní doby
  • rodinná atmosféra, společné aktivity
  • osobní a individuální přístup k zaměstnancům
  • lokalita Brno - město

Doplňující informace

Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx) na emailovou adresu i.matajova@jobscontact.cz. Pokud jste již v minulosti s námi komunikovali, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta. Kandidáty, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče zařadíme do databáze a budeme je kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku. Další pracovní nabídky naleznete na stránkách http://jobscontact.cz/nabidky-prace/. Pozice je hodná též pro uchazeče s praxí na pozici: asistentka, referentka, administrativní pracovnice, asistentka obchodu, asistentka provozu, asistentka ředitele, sekretářka, recepční, administrativa, obchodník / obchdnice, marketingový specialista, aj. A co VÍCE? Naše stránky také poskytují ZDARMA službu tzv. AGENTA, prostřednictvím kterého Vám budeme zasílat nové pracovní nabídky, které zvýší Vaše šance získat nové zaměstnání Zasláním Vašeho životopisu, popřípadě dalších osobních materiálů do naší agentury, udělujete souhlas společnosti Jobs Contact Consulting, s.r.o., se sídlem v Brně, Slovákova 354/5, IČ:03055396 se shromážděním, zpracováním a uchováním osobních údajů o Vaší osobě dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů v platném znění, za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Tento souhlas bude platný až do odvolání písemnou formou. Tým Jobs Contact Consulting, s.r.o., se těší na spolupráci s Vámi!

Doporučit známému

Zpět na výsledky

Reagovat na pozici