Jak fungujeme?

Záleží nám na budování a udržování široké sítě kvalitních uchazečů. Volná pracovní místa najdete na těchto stránkách. Můžete na ně reagovat prostřednictvím on-line formuláře, nebo zaslat životopis přímo na e-mail konzultanta, který místo obsazuje. Můžete si také spustit službu agenta, který Vám zajistí informace o aktuálních pracovních nabídkách.

I když na našich stránkách pracovní pozici, která by Vás zaujala, nenajdete, rádi se seznámíme s Vaším životopisem. Máte-li praxi v oborech jako informační technologie, elektrotechnika, výroba nebo obchod, nákup, finance a další, nebo pokud dobře ovládáte cizí jazyky, existuje vysoká šance, že v blízké budoucnosti budeme někoho, jako jste Vy, hledat.

Naší výhodou je přehled o trhu práce jako celku. Dlouhodobý kontakt s námi Vám může přinést více potenciálních pracovních nabídek. Můžete v nás získat významného spojence pro přesvědčování zaměstnavatelů o tom, že tím pravým uchazečem jste právě Vy.

Pokud obdržíme Váš životopis, budeme Vás obratem informovat o tom, že jsme obdrželi Vaše materiály a jak s nimi budeme nakládat.

  • Pro výkon našich služeb máme licenci Ministerstva práce a sociálních věcí.
  • Služby související se zprostředkováním práce jsou pro uchazeče zdarma.
  • O prezentování Vašeho životopisu třetí straně Vás budeme informovat.
  • S Vašimi daty budeme pracovat diskrétně a s ohledem na Vaše zájmy.

Naši konzultanti jsou průvodcem uchazeče během případného výběrového řízení. Pomohou Vám se zpracováním životopisu či motivačního dopisu. Dokážeme určit a vyzvednout přednosti i upozornit na prostor pro zlepšení. S našimi uchazeči pracujeme tak, abychom zvýšili jejich šance na úspěch. Poradíme jak vylepšit sebeprezentaci, jak vhodně komunikovat při pohovoru a čeho se vyvarovat. Jednání a pohovory v agentuře jsou průpravou před pohovorem u potenciálního zaměstnavatele. Firmy, se kterými spolupracujeme, známe a tak jsme připraveni Vám poskytnout informace o společnosti, do níž půjdete na pohovor.

S našimi uchazeči pracujeme tak, abychom zvýšili jejich šance na úspěch. Poradíme jak vylepšit sebeprezentaci, jak vhodně komunikovat při pohovoru a čeho se vyvarovat. Jednání a pohovory v agentuře jsou průpravou před pohovorem u potenciálního zaměstnavatele. Firmy, se kterými spolupracujeme, známe a tak jsme připraveni Vám poskytnout informace o společnosti, do níž půjdete na pohovor.

Máte-li jakékoliv otázky, kontaktujte nás.

Zavřít

Jak na životopis?

Profesní životopis je dokument, který Vás reprezentuje při hledání nového zaměstnání. Je to první informace o Vás, která se potenciálnímu zaměstnavateli dostane do rukou. Vytvoření životopisu je třeba věnovat náležitou pozornost, aby na první pohled zaujal.

Základní zásady pro psaní životopisu
  • Strukturovaný
  • Stručný
  • Bezchybný
  • Pravdivý
  • Přehledný
Struktura životopisu
  • Osobní údaje – jméno, příjmení, bydliště, telefon, e-mail a datum narození (případně věk).
  • Vzdělání – uveďte instituci (u vysoké školy i fakultu) a vystudovaný obor; dále pak rok dokončení studia. Doporučuje se uvádět i téma závěrečné práce. Jako první se uvádí nejvýše dosažené vzdělání; školy se řadí chronologicky.
  • Profesní zkušenosti – uveďte název zaměstnavatele, období, název zastávané pozice a stručnou náplň práce. Je vhodné doplnit i případné používané technologie. Pokud jste absolvent bez následné praxe, uveďte i relevantní praxi při škole či brigády. Opět seřaďte chronologicky. Poslední zaměstnání uveďte jako první.
  • Odborné znalosti a školení – rozveďte, případně doplňte další znalosti, které jsou relevantní k pracovní pozici, na kterou se hlásíte.
  • Jazykové znalosti – kromě názvu jazyka přibližte také jeho úroveň (základní/mírně pokročilá/středně pokročilá/pokročilá/výborná, nebo pasivní/aktivní využití).
  • Další úspěchy – publikace, ocenění, stáže.
  • Reference – kontakty na osoby, které na Vás mohou poskytnout reference (telefon nebo e-mail, jméno, příjmení a vztah k osobě).
  • Zájmy, koníčky – mají-li vztah k nabízenému místu.

Zavřít

Jak na motivační dopis?

Při oslovení společnosti doporučujeme přiložit k zasílanému životopisu i průvodní dopis. Cílem průvodního neboli také motivačního dopisu je sdělit, čím Vás dané místo zaujalo, a jaké máte předpoklady se o místo ucházet.

Informace, které je vhodné uvádět v průvodním dopise:
  • na úvod napište, jak jste se o nabídce dozvěděli – z jakého zdroje (tisk, agentura, konkrétní webové stránky, veletrh atd.)
  • zdůvodněte, proč na místo reagujete, čím Vás zaujalo
  • pokuste se stručně shrnout, co Vás činí vhodným kandidátem na toto místo
  • buďte struční, vyvarujte se nic neříkajícím klišé na způsob “Mám zájem o zajímavou práci v nadnárodní společnosti s možností kariérního růstu.“
  • uveďte kontakty, na kterých bude možné Vás zastihnout pro další spolupráci či dotazy
  • před odesláním dopis zkontrolujte, vyvarujete se tak chybám
  • průvodní dopis by měl být dlouhý nejvýše 10 řádků
  • Inzerce

Zavřít

Jak se připravit na pohovor?

Zde uvádíme několik nejdůležitějších bodů, které zvýší Vaše šance na úspěch.

  • buďte dochvilní, vytvořte si časovou rezervu
  • zeptejte se, jaký čas je pro pohovor vyhrazen
  • přijďte upravení a zvolte vhodné reprezentativní oblečení
  • buďte aktivní a získejte co nejvíce informací;  nebojte se zeptat na to, co vás zajímá
  • buďte co nejlépe připraveni – je dobré zjistit si informace o firmě předem, mohou se Vás ptát, co už o jejich společnosti víte.
  • buďte přirození a vstřícní
  • važte si sami sebe a buďte přiměřeně sebevědomí
  • mluvte pravdu, a když něco nevíte, přiznejte to
  • nebojte se psát si v průběhu pohovoru poznámky
  • diskusi o mzdě odložte, až ji zahájí zaměstnavatel. Jste-li tázáni na Vaši mzdovou představu, ujasněte si nejdříve, co přesně práce zahrnuje a jaké jsou další podmínky. Pak teprve reagujte.
  • nehovořte špatně o bývalém zaměstnavateli či nadřízeném
  • na závěr si vyžádejte informaci, jakým způsobem a v jakém termínu se můžete dozvědět vyjádření o úspěchu či neúspěchu

Zavřít

Jobs Contact Consulting, s.r.o.
Personální agentura
Křenová 71, 602 00 Brno
Mail info@jobscontact.cz Mail +420 602 642 915 facebook linkedin