Už přes 30 let vyrábíme kvalitní český nábytek ve Vranovicích u Brna. Právě teď je nás málo a potřebujeme na pomoc někoho, kdo k nám zapadne.
Chcete pracovat ve střední rodinné firmě, kde se s majiteli potkáváte denně, problémy řešíte obratem za pochodu a nikdo se neschovává za kopami papírů a zbytečných procesů?
Potom jsme to právě my, u nás se Vám bude líbit. Pošlete nám životopis.
Náplň práce
- vedení personální administrativy,
- reporting docházky a dovolených,
- komunikace s externími zpracovateli mezd,
- zajištění náboru a onboardingu nových zaměstnanců,
- organizace školení,
- zpracování pracovních úrazů, objednávání pracovních oděvů atd.
Požadavky
- SŠ/VŠ vzdělání,
- předchozí praxi v oboru personalistiky,
- základní přehled v oboru personalistiky a HR,
- znalost MS Office (Excel, Word, …),
- dobré komunikační schopnosti,
- samostatnost, ale i schopnost práce v týmu.
Nabízíme
- částečný úvazek podle dohody, po roce možnost zvýšení na plný,
- nástupní mzda je jen začátek, po zapracování pro vás navrhneme individuální plán
- odměňování na 2 roky dopředu,
- stravenkový paušál,
- přátelský kolektiv – kolegové u nás pracují v průměru 5 let a déle,
- pracujeme Po-Pá od 7:00 do 15:30,
- zaškolení a profesní rozvoj,
- nákup nábytku se slevou,
- firemní akce – vánoční večírek, letní grilování atp.
- termín nástupu: dle dohody, možný ihned.
- místo výkonu práce: Lipová 692, 691 25 Vranovice.