Staň se součástí úspěšné investiční společnosti a podpoř vedení v klíčových administrativních procesech!
Jsme CODYA investiční společnost, a.s., odborníci na správu fondů, a právě rozšiřujeme náš tým. Hledáme spolehlivou asistentku generálního ředitele, která zajistí plynulý chod firemní administrativy a bude důležitou součástí řízení společnosti.
Pokud máš zájem stát se součástí našeho týmu, zašli nám svůj životopis!
Náplň práce
- Administrativní a organizační podporu generálního ředitele
- Přípravu podkladů, reportů a prezentací pro vedení společnosti
- Koordinaci schůzek, jednání a služebních cest
- Komunikaci s interními i externími partnery
- Správu důvěrné dokumentace a administrativní agendy
- Zajištění efektivního chodu kanceláře
Požadavky
- Minimálně SŠ vzdělání, ideálně ekonomického směru
- Praxi na obdobné pozici (výhodou)
- Ekonomicko-účetní přehled a schopnost orientace v základních finančních záležitostech
- Výbornou znalost českého jazyka a schopnost profesionální komunikace
- Pečlivost, samostatnost a schopnost efektivně organizovat práci
- Aktivní práce s MS Office a běžnou administrativní agendou
- Diskrétnost, spolehlivost a reprezentativní vystupování
Nabízíme
- Flexibilní pracovní doba
- Nadstandardní mzda, odpovídající tvým zkušenostem
- 25 dní dovolené + 3 sick days na regeneraci
- Moderní pracoviště v Brně, snadná dostupnost
- Služební telefon
- Podpora tvého odborného růstu – školení, kurzy, konference
- Příspěvky na penzijní připojištění či životní pojištění
- Příspěvek v rámci FKSP nebo Multisport kartu
- Příspěvek na stravování