Zasílat nabídky

Tímto uděluji souhlas společnosti Jobs Contact Personal, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 se shromážděním, zpracováním a uchováním osobních údajů o mé osobě dle zákona č. 110/2019 Sb., o ochraně osobních údajů v platném znění, za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Osobními údaji jsou v tomto případě zejména jméno a příjmení, datum a místo narození, bydliště, údaje o vzdělání, praxi, dovednostech apod. záležitostech uvedených v životopisu.

Administrativní pracovník/ce

Neuvedeno

 Brno-město

Vzdělávací kurzy
5 týdnů dovolené

Hledáte stabilní práci v administrativě, kde se budete věnovat nejen objednávkám a fakturaci, ale i komunikaci se zákazníky a dodavateli?

Do našeho týmu hledáme pečlivého a spolehlivého člověka, který zvládne koordinaci objednávek a bude důležitým článkem v našem oddělení. Pokud se nebojíte zodpovědnosti, rádi komunikujete v angličtině a chcete pracovat v úspěšné firmě, tato pozice je pro vás ideální!

Neváhejte se nám ozvat zasláním životopisu.

Náplň práce

  • vyřizování objednávek, tvorba dodacích listů
  • vystavování faktur
  • zajištění nákupu zboží od dodavatelů
  • komunikace se zákazníky/dodavateli – i ze zahraničí
  • řešení reklamací
  • administrativní podpora napříč oddělením

Požadavky

  • vzdělání – SŠ
  • praxe na dané pozici výhodou
  • znalost AJ – komunikativní
  • komunikační a organizační schopnosti

Nabízíme

  • odpovídající platové ohodnocení
  • prémie
  • 5 týdnů dovolené
  • kurz anglického jazyka ve firmě
  • příspěvek na stravování
  • lokalita: Brno

Doplňující informace

Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.

Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.

Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.

Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!

Pošlete nám Váš životopis

Tímto uděluji souhlas společnosti Jobs Contact Personal, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 se shromážděním, zpracováním a uchováním osobních údajů o mé osobě dle zákona č. 110/2019 Sb., o ochraně osobních údajů v platném znění, za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Osobními údaji jsou v tomto případě zejména jméno a příjmení, datum a místo narození, bydliště, údaje o vzdělání, praxi, dovednostech apod. záležitostech uvedených v životopisu.

Mohlo by vás zajímat

Přečtěte si novinky ze světa nabídek práce

Kariérní horoskop - Býk

Objevte, jaké kariérní cesty jsou ideální pro Býky! Trpělivost, spolehlivost a smysl pro detail z nich dělají skvělé odborníky v mnoha oborech. Které profese jim nejlépe sedí? Zjistěte více v našem kariérním horoskopu.

 
 

Jak vybrat a získat ty nejlepší kandidáty

Plánujete výběrové řízení a nejste si jistí, jak ho nastavit, aby přilákalo správné kandidáty? V článku přinášíme osvědčené tipy z praxe – jak vést pohovory, kolik kol je ideálních nebo zda má smysl zkušební den.

Rady a tipy od recruiterů
 

Revoluce v solární energetice

Japonsko představilo revoluční solární panely z titanu, které mohou být až 1000× výkonnější než ty běžné. Díky nižší ceně a vyšší efektivitě mají potenciál změnit nejen energetiku, ale i průmysl a medicínu.

Zajímavosti ze světa techniky
 

Trendy v zaměstnaneckých benefitech

Zaměstnanecké benefity se mění – firmy dnes nabízí mnohem víc než jen stravenky a dovolenou navíc. Flexibilita, duševní pohoda i finanční jistoty jsou novým standardem. V článku se podíváme na 6 oblastí, které jsou v roce 2025 pro zaměstnance nejdůležitější.

Rady a tipy od recruiterů