Zasílat nabídky

Tímto uděluji souhlas společnosti Jobs Contact Personal, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 se shromážděním, zpracováním a uchováním osobních údajů o mé osobě dle zákona č. 110/2019 Sb., o ochraně osobních údajů v platném znění, za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Osobními údaji jsou v tomto případě zejména jméno a příjmení, datum a místo narození, bydliště, údaje o vzdělání, praxi, dovednostech apod. záležitostech uvedených v životopisu.

Asistentka kanceláře a obchodu s HO #2511

27 000 - 32 000 Kč

 Brno-město

Reaguj IHNED
Pružná pracovní doba

Hledáte novou pracovní příležitost v Brně? Baví vás práce v administrativě? Pak je tato pozice určena právě pro Vás!

Do našeho týmu hledáme kolegu/kolegyni, který/á se bude podílet na administrativní a obchodní podpoře, správě zakázek a komunikaci se zákazníky. Pokud máte organizační schopnosti, pečlivost a chuť se rozvíjet, rádi Vás přivítáme.

Zašlete nám svůj životopis.

Náplň práce

  • spolupráce s back office – archivace zakázek, příprava podkladů pro fakturaci, evidence milníků a docházky servisních techniků
  • evidence poptávek a základních údajů v CRM
  • podpora obchodního oddělení – monitoring veřejných soutěží, příprava nabídek a sledování komunikace se zákazníky
  • správa distribučního systému prodeje – komunikace s výrobními závody a zákazníky
  • kontrola a distribuce došlé pošty mezi pobočkami
  • agenda spojená s logistikou a nákupem pro pobočky Praha a Brno

Požadavky

  • SŠ vzdělání (ideálně ekonomického nebo technického směru)
  • znalost AJ – úroveň alespoň B1 – komunikativní
  • zkušenost s administrativní nebo obchodní podporou výhodou
  • znalost práce na PC (MS Office, CRM systémy výhodou)
  • pečlivost, samostatnost a dobré organizační schopnosti
  • komunikativnost a schopnost spolupráce v týmu
  • základní orientace v obchodních procesech a logistice výhodou

Nabízíme

  • pracovní smlouva na dobu neurčitou
  • služební telefon, notebook, kancelář 24/7
  • bonusy/prémie
  • ochranné pomůcky dle firemních standardů
  • nástup možný ihned
  • Firemní benefity:
  • firemní akce
  • flexibilní začátek/konec pracovní doby
  • individuální rozvržení pracovní doby
  • možnost částečného Home Office
  • vlastní organizace náplně práce
  • zahraniční pracovní cesty
  • kurzy, školení
  • účast na zahraničních konferencích
  • dovolená 5 týdnů (4 týdny + 5 dní sick days)
  • příspěvek na penzijní/životní připojištění
  • stravenky/příspěvek na stravování
  • multisport karta
  • Místo výkonu práce: Brno

Doplňující informace

Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.

Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.

Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.

Těšíme se na spolupráci s Vámi!

Pošlete nám Váš životopis

Tímto uděluji souhlas společnosti Jobs Contact Personal, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 se shromážděním, zpracováním a uchováním osobních údajů o mé osobě dle zákona č. 110/2019 Sb., o ochraně osobních údajů v platném znění, za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Osobními údaji jsou v tomto případě zejména jméno a příjmení, datum a místo narození, bydliště, údaje o vzdělání, praxi, dovednostech apod. záležitostech uvedených v životopisu.

Mohlo by vás zajímat

Přečtěte si novinky ze světa nabídek práce

Temné továrny: Budoucnost výroby bez lidí

Automatizace mění svět výroby! Plně robotizované továrny už nejsou jen sci-fi – v Číně se stávají realitou. Přečtěte si více o této technologické revoluci!

Zajímavosti ze světa ICT
 

Kariérní horoskop - Beran

Energie, vášeň a odhodlání: to jsou Berani. Jaké povolání nejvíc odpovídá jejich žhavé povaze? Článek vám odkryje tajemství kariérního úspěchu pro toto ohnivé znamení.

 
 

Kybernetická regulace zpřísňuje, odpovědnost dopadá na vedení firem

Kybernetická regulace se zpřísňuje a odpovědnost za bezpečnost už neleží jen na IT oddělení. Nové předpisy jako NIS2 či DORA nutí vedení firem aktivně řídit rizika. Hrozí nejen pokuty, ale i osobní odpovědnost.

Zajímavosti ze světa ICT
 

Severokorejští hackeři cílí na freelance vývojáře v podvodné kampani

Severokorejští hackeři spustili kampaň zaměřenou na freelance vývojáře, kteří hledají práci. Zjistěte více v dnešní novince.

Zajímavosti ze světa ICT