Zasílat nabídky

Tímto uděluji souhlas společnosti Jobs Contact Personal, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 se shromážděním, zpracováním a uchováním osobních údajů o mé osobě dle zákona č. 110/2019 Sb., o ochraně osobních údajů v platném znění, za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Osobními údaji jsou v tomto případě zejména jméno a příjmení, datum a místo narození, bydliště, údaje o vzdělání, praxi, dovednostech apod. záležitostech uvedených v životopisu.

ERP & databázový specialista do Uherského Hradiště!

40 000 - 60 000 Kč

 Uherské Hradiště

Mimořádná nabídka
Reaguj IHNED

Více než 70 se zabýváme vývojem specializovaných systémů pro letectví a vojenský průmysl. Zakládáme si na špičkových odbornících a právě o jednoho odborníka náš tým rozšiřujeme. Jedná se o nový projekt a nové pracovní místo na naší pobočce v Uherském Hradišti.

Máte zájem o správu ERP a chcete si rozšířit působnost do IT infrastruktury nebo BI podniku? Tak tato pozice je přímo pro Vás!

Náplň práce

  • Správa, údržba ERP systému a jeho úpravy.
  • Tvorba reportů a práce s databázemi.
  • Podpora IT infrastruktury společnosti a podílení se na její údržbě.

Požadavky

  • Pokročilé dovednosti v SQL pro efektivní manipulaci s databázemi a analýzy datových sad.
  • Zkušenosti s Power BI pro vytváření datových vizualicí.
  • Zkušenost se správou serverů Linux/Windows.
  • Znalost skriptování PowerShell nebo AL výhodou.

Nabízíme

  • 5 týdnů dovolené.
  • Možnost kvalitního stravování přímo v areálu s příspěvkem zaměstnavatele.
  • Školka a příměstské tábory pro děti našich zaměstnanců.
  • A řadu dalších, které Vám rádi představíme v další části výběrového řízení!

Doplňující informace

Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj životopis!

Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.

Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.)

Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!

Pošlete nám Váš životopis

Tímto uděluji souhlas společnosti Jobs Contact Personal, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 se shromážděním, zpracováním a uchováním osobních údajů o mé osobě dle zákona č. 110/2019 Sb., o ochraně osobních údajů v platném znění, za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Osobními údaji jsou v tomto případě zejména jméno a příjmení, datum a místo narození, bydliště, údaje o vzdělání, praxi, dovednostech apod. záležitostech uvedených v životopisu.

Mohlo by vás zajímat

Přečtěte si novinky ze světa nabídek práce

Dokončil/a jsem školu a nemám praxi, co s tím?

Jsi čerstvě po škole, začínáš hledat práci, ale nemáš dostatečnou praxi? I když to může vypadat jako velká překážka, existuje mnoho způsobů, jak ji překonat. Přinášíme hned několik tipů, které pomohou se začátkem nastartování vaší kariéry.

Rady a tipy od recruiterů
 

Google Cloud představuje nové nástroje pro správu Kubernetes

Google Cloud nedávno představil nové nástroje pro správu Kubernetes, které zjednodušují nasazení a správu kontejnerizovaných aplikací. V tomto článku se dozvíte o nejdůležitějších vylepšeních, která tato nová sada nástrojů přináší.

ICT sekce
 

Přichází Angular 18

Nová verze Angular 18 přináší vylepšení výkonu a nové funkce, které usnadňují vývoj webových aplikací. V tomto článku se dozvíte o těch nejdůležitějších změnách.

ICT sekce
 

Konec slávy home office?

Stále více firem chce mít své zaměstnance zpátky v kancelářích, jenže zaměstnanci si na možnost pracovat z domova zvykli a vzdávat se jí nechtějí. Přečtěte si, jak to v současnosti s poskytováním benefitu home office vypadá.

Pracovněprávní poradna
Autor: Veronika Jelínková