Do našeho týmu hledáme kolegu, který rád pEčuje o klienty a zároveň je nejlepším přítelem vývojářů. Potřebujeme abys měl už nějakou menší zkušenost jako IT support. Také ti nesmí chybět technický background, smysl pro detail, schopnost řešit problémy pod tlakem, co si budeme, práce s lidmi je krásná, ale také náročná, a to nemluvě o termínech, takže jistá dávka stresové odolnosti je na místě! Jednou za měsíc tě také čeká pohotovost a to 24/7. A za tvé výkony ti nabízíme přátelské uvolněné prostředí, dobrou týmovou podporu a spoustu příjemných chvil i po práci, třeba na pivku, u stolního fotbálku nebo na grilovačce.
Náplň práce
- technickou podporou pro naše klienty ze zábavního průmyslu
- pracovat s tickety od A do Z
- v úzké spolupráci s vývojovým týmem
- se podílet na péči o klienty a našich nových produktů
Požadavky
- SŠ vzdělání technického směru
- alespoň roční praxi z IT Supportu
- dobrý IT background
- dobré komunikační dovednosti
- Angličtinu na úrovni komunikace a řešení problémů se zákazníkem
Nabízíme
- podporu Tvého profesního rozvoje
- přátelské a veselé kolegy v týmu, od kterých se můžeš učit a kdykoliv se jich zeptat
- pružnou pracovní dobu
- Multisport kartu, školení, relax zónu s fotbálkem a mnohem více
- pravidelné zásoby ovoce, nezřídka domácí muffiny, bábovky a další pochutiny
- pravidelné teambuildingové akce i mimo pracovní prostředí