Pokud máte zkušenosti s vedením firemních financí a angličtina je pro Vás denní chleba, tak hledáme právě Vás. Pokud chcete spojit svůj profesní život se zajímavým zaměstnáním a realizovat se ve stabilní společnosti, tak neváhejte a pošlete nám svůj životopis!
Náplň práce
- předkládání finančních dat podle požadavků firemního vedení
- tvorba kvartálních a ročních plánů společnosti
- administrace dotačních projektů v oblasti R&D
- spolupráce s externími subjekty (bankovní instituce, daňoví poradci, právníci)
- kontrola a řízení peněžních toků
- správa kurzových rizik
- zpracovávání měsíčních závěrek finančního controllingu
- zajišťování platebního styku
- projednávání bankovních záruk, akreditivů a dalších produktů
Požadavky
- VŠ vzdělání (ekonomické), příp. SŠ s odpovídající praxí
- praxe v oblasti financí ve výrobní společnosti, ideálně mezinárodní
- znalost a praktická zkušenost s CAS (české účetní standardy), ISFR (mezinárodní)
- znalost české daňové legislativy, výhodou znalost mezinárodních daňových regulací
- výhodou, zkušenosti s prací v ERP systému SAP
- komunikativní znalost AJ, slovem i písmem
- loajalita, samostatnost a zodpovědnost
- silné vyjednávací a komunikační schopnosti
- pečlivost, analytické myšlení, aktivní přístup k řešení problémů
Nabízíme
- zázemí stabilní společnosti
- 25 dnů dovolené
- bonus ve formě 13. platu
- flexibilní pracovní doba s volitelným začátkem
- částečný home office
- zajištěné občerstvení na pracovišti
- příspěvek na penzijní pojištění