Baví Vás monitorování, řešení chyb a každoroční aktualizace?
Na této pozici budete součástí oddělení IT a digitalizace, která je zodpovědné za operační podporu aplikací pro nákup od objednání po zaplacení.
Náplň práce
- Budete podpora pro rozvoj skupinových aplikací pro nákup (přizpůsobení aplikace, monitorování řešení, řešení chyb, každoroční aktualizace).
- Budete spolupráce s externími dodavateli.
- Budete podpora klíčových uživatelů ITSM (správa incidentů a změn).
- Budete spolupracovat na mezinárodních projektech a nasazení aplikací pro nákup.
- Budete zajišťovat testování systému a vedení dokumentace.
Požadavky
- Znalost SAP R/3
- 2 roky pracovních zkušeností na podobné pozici.
- Velmi dobrá znalost angličtiny a vynikající komunikační dovednosti.
- Silná orientace na služby a zákazníky.
Nabízíme
- Remote spolupráce.
- Denní komunikace v angličtině.
- Balíček benefitů: 5 týdnů dovolené, 13. plat, multisportovní karta za 250 Kč, příspěvek na oběd přímo ke mzdě, kavárna nabízející výhody dle vlastního výběru, měsíční příspěvky na penzijní pojištění ve výši 1 500 Kč atd.