Hledám MANAŽERA ODDĚLENÍ LOGISTIKY / NÁKUPU pro úspěšnou tuzemskou společnost působící na mezinárodním poli se zaměřením na vývoj vlastních systémů (HW, SW, mechanika). Pokud máte tah na branku, zvládáte komunikaci v angličtině a nemáte strach se zajímavých výzev, tak mi zašlete svůj životopis!
Náplň práce
- kompletní vedení oddělení logistiky (nákupčí, skladníci)
- rozvoj dodavatelské strategie (výběru, hodnocení, audity dodavatelů)
- implementace nákupní strategie
- vyjednávání s dodavateli o cenách
- tvorba rozpočtu nákupu
- řešení reklamací v rámci dodavatelsko-odběratelských vztahů
- optimalizace a řízení nákupních procesů, identifikace úspor
- zadávání a objednávání výroby formou outsourcingu, v případě potřeby
- práce v interním ERP systému
- další činnosti - upřesníme při pohovoru
Požadavky
- min. SŠ vzdělání, ideálně v oboru logistiky / dopravy nebo relevantní
- zkušenosti z obdobné pozice (oddělení logistiky), s vedením týmu, na obdobné pozici
- uživatelská znalost komerčního ERP systému
- cestování za dodavateli, (převážně ČR, SK, v menší míře EU)
- ŘP sk. B, aktivní řidič
- angličtina – pravidelná komunikace s dodavateli (psaná i mluvená forma)
- samostatnost a zodpovědnost
- výborné komunikační a prezentační dovednosti
- výhodou - zkušenosti s projektovým managementem
Nabízíme
- platové ohodnocení odpovídající zkušenostem
- motivační složka, bonusy
- telefon + notebook
- týden dovolené navíc + sickdays
- vzdělávací kurzy + školení
- flexibilní pracovní doba
- systém kafetérie
- občerstvení v zaměstnání
- příspěvky na další vzdělání
- firemní teambuildigové akce
- možnost příležitostně práce formou Home-Office
- pracoviště: Brno