Zasílat nabídky

Tímto uděluji souhlas společnosti Jobs Contact Personal, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 se shromážděním, zpracováním a uchováním osobních údajů o mé osobě dle zákona č. 110/2019 Sb., o ochraně osobních údajů v platném znění, za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Osobními údaji jsou v tomto případě zejména jméno a příjmení, datum a místo narození, bydliště, údaje o vzdělání, praxi, dovednostech apod. záležitostech uvedených v životopisu.

Vstupte do světa IT jako technická podpora

K tomu, abyste si otevřeli bránu do fantastického světa IT, nepotřebujete mít za sebou roky studií a dlouhou praxi. Ve skutečnosti vám stačí zajímat se o nové technologie a mít chuť rozvíjet se v IT. To nezní špatně, co říkáte? Díky práci v IT supportu si otevřete zbrusu nové cesty k příležitostem, které na vás budou s dalšími zkušenostmi čekat. A žádný klíč ke vstupu nepotřebujete - rozkopněte dveře k vaší IT kariéře už nyní! Mrkněte na nové pozice v technické podpoře

Hledáme šikovného supporťáka!

Orientujete se v IT a chcete pomáhat lidem s technickými problémy? Pak je práce v IT supportu přesně pro Vás!

Zde máte prostor ukázat, co jste naučili. Instalace, konfigurace a správa IT zařízení budou vaší každodenní činností. Stejně tak důležitá bude ale i podpora kolegů.

Pokud chcete nastartovat svoji kariéru v IT na juniorské pozici za dohledu a podpory zkušených kolegů, tak jste právě našli to pravé ořechové. My totiž sháníme šikovného pracovníka IT podpory a umíme ho náležitě ocenit.

Mrkněte se na celou pozici tady. Pokud se rozhodnete, že vás IT support láká, určitě se nám ozvěte! Buď nám pošlete CV na email: h.n.tranova@jobscontact.cz nebo nám zavolejte na tel.: +420 722 902 374, ať se společně můžeme pobavit blíže a domluvit se na pohovoru.


Žhavé pozice v IT supportu:

 


Věděli jste, že v rámci IT podpory rozdělujeme 3 úrovně?

Úroveň 1 (T1/L1)

Základní technická podpora řeší elementární problémy se zákazníky. Úkolem specialisty IT supportu úrovně 1 je shromáždit informace o zákazníkovi a určit jeho problém analýzou příznaků. Tato úroveň podpory by měla zjistit co nejvíce informací od koncového uživatele.

Úroveň 2 (T2/L2)

Druhá úroveň technické podpory je podrobnější, její technici mají větší zkušenosti a znalosti o konkrétním produktu nebo službě. Díky tomu jsou také nápomocní personálu z úrovně 1. IT support 2. úrovně shromažďuje informace (jako název programu nebo aplikace, která selhala) a jakékoliv další podrobnosti týkající se databáze, aby mohla řešit složitější problémy. Takové podrobnosti pak poslouží supportu 3. úrovně.

Úroveň 3 (T3/L3)

Nejvyšším stupněm technické podpory je úroveň 3, která je odpovědná za řešení nejobtížnějších a velmi pokročilých problémů. Tito pracovníci jsou odborníky ve svých oborech a odpovídají nejen za pomoc jak pracovníkům 1. a 2. úrovně podory, ale také pomáhají v rámci výzkumu a vývoje řešit nové a neznámé problémy. Tým 3. úrovně IT podpory může analyzovat kód a data pomocí informací zprostředkových týmy 1. a 2. úrovně podpory.

bar-logo