Jsme mezinárodním leadrem v implementaci a zabezpečení velkých podnikových počítačových i telefonních sítí.
Přesto, že by se mohlo zdát, že telcu už odzvonilo, jsme důkazem toho, že tento obor stále žije. A abychom pro naše klienty zajistili maximální možný servis, rozšiřujeme náš stávající tým podpory.
Určitě Vás ale nečeká monotónní práce, u které se po hodině začnete kousat nudou.
Náplň práce
- s jejich obchodním týmem – budete ho podporovat během předprodejního procesu
- s týmem dodavatelů – budou nastavovat řešení, které pak budete podporovat
- vývojáři – pokud je některá část řešení vyvíjena přímo ve společnosti
- zákazníky – jejich kontaktní osobou a technickými nákupčími
- prodejci – možná s nimi budete muset konzultovat řešení konkrétních problémů
Požadavky
- Mít přehled o trendech v odvětví IT/telekomunikací.
- Zkušenost z pozice specialisty / inženýra technické podpory.
- Mít praktické zkušenosti s některým z uzlů telekomunikační/IT sítě: SBC, aplikačním serverem, DRA/DEA, STP atd. Zkušenosti s MGW a EMS – Ribbon Nokia Genband model G9 hiG 1800.
- Zaměření na zákazníka a schopnost komunikovat se zákazníkem v českém/anglickém jazyce.
- Výhodou znalost konfigurace uzlů a technologických platforem, porozumění interním protokolům a sledování externí signalizace se zachycenými protokoly SIP, DIAMETER, SS7.
Nabízíme
- Předně Vás čeká jistota stabilní společnosti s možnostmi dlouhodobého profesního a posléze i kariérního růstu.
- Samozřejmostí je férové platové ohodnocení s platovým růstem v průběhu celé práce.
- Jak je dnes již standardem, máme 25 dnů dovolené, sick-days, občerstvení na pracovišti či (alespoň částečně) flexibilní pracovní dobu.
- Kromě jiného může každý z našich zaměstnanců čerpat z individuálně nastaveného rozpočtu na vzdělávání. V rámci něj máte možnost absolvovat mimo jiného i kurzy angličtiny, technická školení a mnoho dalšího...
- Kanceláře máme v centru Prahy s výbornou dopravní dostupností, stejně tak ale můžete využívat i možnost práce z HO.