Pro oblast technické podpory a helpdesku specializující se na informační systémy pro řízení a digitalizaci průmyslových podniků zaměřených na využití moderních high-tech technologií hledáme sympaťáka do týmu!
Náplň práce
- Zajišťování a provádění uživatelských instalací software, jejich aktualizace, nastavení a správu licencí.
- Poskytování podpory uživatelům a pomoc při řešení problémů s funkčností programů.
- Hledání vhodných postupů a řešení na základě jednání s uživateli.
- Podílení se na úpravě šablon dokumentů a vytváření katalogových prvků.
- Zajišťování základní správy databází a datových základen těchto programů.
- Provádění základní správy serverů potřebných pro činnost programů.
Požadavky
- SŠ nebo VŠ – absolvent oboru se zaměřením na informační technologie.
- Zkušenost s administrací projekčních programů.
- Znalost anglického jazyka.
- Schopnost a ochota učit se k dalšímu sebevzdělávání.
- Pracovitost a aktivní přístup k řešení problémů.
- Zkušenosti se servisní podporou moderních informačních technologií.
- Zkušenosti s testováním a nasazováním softwarových aplikací.
- Znalosti jazyka SQL a programování aplikací.
- Znalosti v oblasti HW, elektroniky, elektrotechniky a architektury HW systémů.
Nabízíme
- Zajímavé platové ohodnocení.
- Přátelský pracovní kolektiv (teambuildingy, deskovky, ...).
- Práci s nejmodernějšími technologiemi (chytré telefony, hodinky, brýle, rozšířená virtuální realita, umělá inteligence, Cloud).
- Práci na mezinárodních projektech pro přední světové společnosti, např. Mercedes.
- Po zapracování možný částečný home-office.
- 25 dní dovolené.
- Vzdělávací kurzy, školení, certifikace.
- Individuální lekce angličtiny šité na míru.
- Příspěvek na penzijní připojištění po prvním roce zaměstnání.
- Moderní pracovní prostředí mezinárodní softwarové společnosti.