Viděli jste někdy scénu z filmu, hry nebo jen obrázek vygenerovaný pomocí Unreal Enginu? Neuvěřitelné co dnes zvládnou grafické enginy. Ten náš je však ještě dál a neznalé oko ani neodliší fotografii od našeho vyrenderovaného obrázku. Jak už asi chápete jsme softwarová společnost, která už delší dobu vyvíjí vlastní grafický engine a dostali jsme se až na špici v oboru. Důkazem budiž i to že náš software byl použitý třeba u filmů jako Hobit nebo Godzilla. Neváhejte a přidejte se do našich řad ostřílených profesionálů!
Náplň práce
- Spolupráce v rámci menšího týmu na vývoji produktu grafického/herního enginu
- Vývoj nových komponent v C++ (C++20) a rozvíjení stávajících řešení
- Rozvíjení našich vlastních knihoven a algoritmů
- Dostanete možnost zapojit se do celého vývojového procesu od návrhu po testování
Požadavky
- Praxe na pozici C++ developera (2 roky +)
- Přehled v nejnovějších standardech a knihovnách
- Schopnost psát udržitelný, bezpečný a přehledný kód
- AJ na úrovni umožňující práci s technickou dokumentací a základní komunikaci
- Výhodou, ale ne podmínkou jsou znalosti v oblasti grafiky a herních enginů
Nabízíme
- flexibilní začátek a konec pracovní doby
- možnost home-office (hybridní režim není problém)
- vzdělávací kurzy a školení
- 25 dní dovolené
- pravidelné výkonostní prémie
- stravenky + benefit karta
- neformální pracovní prostředí + relax zóna