Jsi nadšenec do real-time grafiky a baví tě ladit grafické enginy? U nás se dostaneš přímo k jádru věci – budeš vylepšovat rendering techniky, přidávat nové funkce, jako jsou animační systémy nebo osvětlování, a podílet se na projektech, které vizualizují obrovské terény a detailní simulace. Pokud chceš pracovat s týmem, který se věnuje simulacím i grafice na nejvyšší úrovni, přidej se k nám!
Náplň práce
- Ladění a rozšiřování našeho interního grafického enginu.
- Návrh a implementace nových funkcí, jako jsou animační systémy, osvětlovací techniky, rendering terénů nebo particle systémy.
- Vývoj vlastních algoritmů a řešení na základě nejnovějších vědeckých a gamedev poznatků.
- Možnost práce na nástrojích pro content team – např. tvorba systémů pro konverzi terénních dat či modely destrukce budov.
- Spolupráce na fyzikálních systémech (krátery, balistika, destrukce).
- Vývoj systémů pro vykreslování 2D a 3D mapových prvků nebo zvukových systémů.
Požadavky
- Praktické zkušenosti s real-time renderingem a vizualizačními systémy.
- Profesionální znalost C++ a orientace v principech softwarového vývoje.
- Plynulá angličtina – část týmu komunikuje výhradně v angličtině.
- Výhodou: zkušenosti se skriptovacími jazyky (LUA, HLSL) a dalšími vizualizačními nástroji.
Nabízíme
- Práce na jedinečných simulacích a grafických projektech, které kombinují vědu a gamedev.
- 13. plat
- 5 týdnů dovolené a dalších až 5 dnů volna.
- Možnost flexibilní pracovní doby a Home Office.
- Rozpočet na vzdělávací kurzy a týmové akce.
- Stravenkový paušál a zvýhodněné mobilní tarify i pro rodinu.
- Přátelské prostředí, kde můžeš spolupracovat s experty na špičkové technologii.