Do našeho mezinárodního týmu hledáme šikovného IT profíka, který se zvládne chopit iniciativy celého operativního řízení a napomáhat dlouhodobému rozvoji vedení týmu v L2/L3 supportu. Pokud cítíš v kostech, že je IT a vedení lidí tvá silná stránka, tak čti dál!
Náplň práce
- dohled nad dodávaným řešením a zajištěním komunikace s uživateli
- práce v mezinárodním kolektivu
- instalovat a rozšiřovat řešení onboardingu procesní automatizace
Požadavky
- jseš IT profesionál, který má s obdobnou pozicí vedení lidí v L3 support zkušenost
- Angličtinu máš ideálně na úrovni rodilého mluvčího (C1)
- Chuť se neustále vzdělávat a máš zkušenost s ITIL princpy
Nabízíme
- Zajímavé finanční ohodnocení
- 25 dní dovolené a sickdays jsou samozřejmostí
- Máš u nás možnost home officu a neustálého vzdělávání
- Možnost asistenční linky – kde můžeš nabrat psychickou pohodu
- Příspěvky jak na stravenky, pojištění a jiné
Doplňující informace
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!