Zajímala by Vás práce s firemními systémy, administrace a občasná komunikace se zákazníkem? V naší společnosti oceníte uvolněnou atmosféru s možností profesního růstu.
Náplň práce
- budete fungovat jako podpora systémů MES
- budete mít na starost administraci výrobních aplikací
- komunikace a spolupráce se zahraničními týmy v angličtině
- vytvářet tickety s kompletním obsahem
Požadavky
- alespoň roční zkušenost s prací IT podpory či s administrací
- schopnost komunikovat se zákazníky
- analytické schopnosti, smysl pro detail
- výhoou znalost relačních databází
Nabízíme
- Předně Vás čeká jistota stabilní společnosti s možnostmi dlouhodobého profesního a posléze i kariérního růstu.
- Samozřejmostí je férové platové ohodnocení s platovým růstem v průběhu celé práce.
- Jak je dnes již standardem, máme 25 dnů dovolené, sick-days, občerstvení na pracovišti či (alespoň částečně) flexibilní pracovní dobu.
Doplňující informace
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!