Umíte komunikovat s klienty a víte, jak vést tým? Hledáme právě Vás!
Do společnosti zabývající se vývojem komplexních herních systémů sháníme někoho, kdo si umí poradit s týmem, má dobré organizační schopnosti a smysl pro detail.
Odpovídá to Vašim osobnostním předpokladům?
Neváhejte a zašlete nám životopis!
Náplň práce
- kreativní a smysluplný produktový rozvoj orientovaný na zákazníka
- aktivní řešení zákaznické požadavky
- spolupráce se zákazníkem při řešení technických a organizačních problémů
- budování vztahu se zákazníkem na všech úrovních
- odpovědnost za plánování, koordinaci a realizaci projektů u daného zákazníka
- úzká spolupráce s interními a technickými týmy a dalšími odděleními napříč společností
- tvorba pravidelného reportingu vedení společnosti
Požadavky
- zkušenosti s vedením projektů
- velmi dobré organizační schopnosti
- zodpovědnost, smysl pro detail
- práce v týmu, i samostatně
- základní IT znalosti (HTML, SQL, SSL, sítě, protokoly, aj.)
- pokročilý uživatel produktů MS Office, Total Commander, PSPad
- velmi dobrá komunikace v anglickém jazyce slovem i písmem
Nabízíme
- práci ve firmě se stabilním zázemím
- nástup ihned nebo dohodou
- částečný home office
- práci na HPP / IČO
- práci v centru Brna
- řadu zaměstnaneckých benefitů
- možnost vést komplexní projekty, které bude znát každý