Pokud Vás baví hledat nejefektivnější řešení pro zákazníky a máte zájem stát se součástí týmu, který utváří budoucnost automatizace, dejte nám vědět!
Náplň práce
- Posouzení současných ICT systémů a pracovních postupů.
- Vedení vývoje a návrhu nových automatizačních řešení.
- Školení členů týmu v oblasti automatizace, zajištění dodržování praktik a standardů kvality.
- Spolupráce a koordinace s týmem a ostatními ICT odděleními.
Požadavky
- Zkušenosti s komunikací se zákazníky výhodou.
- Znalost CI/CD pipeline procesů a správy vývoje softwaru.
- Praxe ve vývoji, kde se využívaly agilní metodiky.
- Zkušenosti s open-source a komerčními nástroji pro automatizaci.
Nabízíme
- Nadstandardní počet dnů dovolené
- Pružná pracovní doba
- Možnost práce z domova
- Telefon a notebook i pro soukromé účely
- Občerstvení na pracovišti
Doplňující informace
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!