Příležitost dne!
Do menšího rodinného kolektivu hledáme uchazečku (či uchazeče) na administrativní pozici, kde budeš denně využívat německý jazyk, komunikovat se zákazníky a zároveň budeš pravou pomocnicí své nadřízená, která Ti se vším pomůže, aby Ti práce u nás byla co nejpříjemnější :) Tak co? Přidáš se k nám?
Náplň práce
- vyřizování administrativních záležitostí
- komunikace se zákazníky v NJ
- příjem zakázek, logistika zakázek
- plánování výrobních zakázek
- vedení záznamů a databází
Požadavky
- střední škola ekonomická (nejlépe)
- praxe na administrativní pozici
- zkušenosti s prací na PC
- německý jazyk - komunikativní úroveň
- samostatnost a spolehlivost
Nabízíme
- různorodou a zajímavou práci
- hodnocení dle dosahovaných výsledků
- příspěvek na dojíždění
- příspěvek na stravování
- příjemné pracovní prostředí, kde zdokonalíš své jazykové dovednosti
- docházkový bonus
- občerstvení na pracovišti
- dny volna za opracované roky
- firemní akce
Doplňující informace
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!