Hledáme novou posilu pro naše nákupní oddělení v podobě asistentky, která nám pomůže s administrativní agendou. Přihlaste se, pokud pracujete s počítačem a zvládáte na něm běžné úkony, ovládáte angličtinu na úrovni administrativní dokumentace a oplýváte spolehlivostí a pečlivostí. Pozice je vhodná také pro maminky na RD a obecně pro uchazeče, kteří mají zájem o zkrácený úvazek (3/4 nebo 0,5).
O firmě:
Jsme stabilní menší strojírenská společnost, která na trhu působí přes 30 let. Specializujeme se na prodej a výrobu hydraulických systémů zakázkovou formou. Práce probíhá v malém kolektivu v kancelářích po dvou lidech.
Náplň práce
- pořizování dokladů v informačním systému společnosti HELIOS
- kontroly/potvrzování termínů a cen u dodavatelů
- písemná a telefonická komunikace s dodavateli
- drobné administrativní úkony (tisk papírů, skenování dokumentů a podobně)
Požadavky
- minimálně SŠ vzdělání
- uživatelskou znalost PC
- být spolehlivý a pečlivý
- základní znalost anglického jazyka na korespondenční úrovni
- Výhodou:
- praxe na obdobné pozici
- pečlivost
Nabízíme
- 13. plat
- 5 dnů zdravotní dovolené (sick days)
- příspěvek na stravné 120 kč/den
- možnost kariérního růstu
- lokalita: Brno-Heršpice