Jsme brněnská společnost SEKV, spol. s r. o. a hledáme ASISTENTKU KANCELÁŘE do našeho přátelského kolektivu. Zakládáme si na preciznosti a spolehlivosti, hledáme motivovanou a organizovanou asistentku, která bude hrát klíčovou roli v zajištění hladkého chodu naší kanceláře a podpoře našeho týmu. Pokud Vás pozice zajímá, tak neváhejte a pošlete nám svůj životopis!
Náplň práce
- správa administrativní agendy
- organizace a koordinace kancelářských záležitostí
- komunikace s externími i interními partnery
- práce v interním systému
- zajištění chodu kanceláře, včetně péče o návštěvy a zajištění příjemného pracovního prostředí
Požadavky
- středoškolské vzdělání s maturitou
- zkušenost na obdobné pozici výhodou, nikoliv podmínkou
- znalost práce s MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
- výhodou, znalost docházkového systému
- výhodou, řidičský průkaz skupiny „B“
- samostatnost a proaktivní přístup
- reprezentativní vystupování, komunikační a organizační schopnosti
Nabízíme
- odpovídající odměna a mzdový růst
- osobní ohodnocení
- motivační systém odměňování
- pružná pracovní doba
- školení potřebná pro profesní rozvoj
- služební telefon
- výborná dostupnost pracoviště (MHD i individuální doprava), možnost parkování
- Lokalita: Brno – Hády 994/2b