Hledáte dlouhodobou práci, která není jednotvárná a je v ní velká míra samostatnosti? Umíte si zorganizovat vlastní práci, elektro opravy Vám nejsou cizí a rádi by jste se připojili do společnosti, která si svých zaměstnanců váží? Pak máme nabídku právě pro Vás!
Náplň práce
- samostatné organizování údržby a oprav v areálu společnosti
- správa vozového parku spojená s plánováním servisů a dalších revizních oprav
- komunikace s dodavateli a realizace oprav od externích firem
- přebírání administrativy spojené se správou majetku
Požadavky
- ideálně SŠ/VŠ vzdělání v elektro oboru
- platné Nařízení vlády č. 194/2022 - min. §5 (bývalá Vyhláška 50)
- Podmínkou je ŘP. sk. B
- hledáme člověka, který je zručný a má základní znalost práce na PC
Nabízíme
- nebudete na to ze začátku sami a se zaučením Vám pomůže zkušený kolega
- 13. plat
- pružná pracovní doba a práce na jednu směnu
- 5 týdnů dovolené
- příspěvek na penzijní připojištění a mnoho dalšího
Doplňující informace
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!