Pracovní pozice snů, která má budoucnost!
Do našeho HR týmu hledáme posilu!
Náplň práce
- zodpovědnost za kompletní nábor nových zaměstnanců
- vedení výběrových řízení
- vyřizování nástupu zaměstnanců
- zpracování podkladů pro mzdy
- zpracování reportů a statistik
- zodpovědnost za HR marketing
- komunikace s personálními agenturami
Požadavky
- prokazatelná praxe v oblasti personalistiky
- znalost pracovněprávní legislativy výhodou
- znalost MS Office a administrativa ti není cizí
- komunikativnost, aktivnost a empatičnost
- AJ nebo NJ - alespoň mírně pokročilá znalost
Nabízíme
- práce v příjemném kancelářském prostředí / NE velký open space
- práce v menším kolektivu, který Vám se vším pomůže
- dovolená dle ZP
- náborový příspěvek
- mobilní telefon i pro soukromé účely
- příspěvek na stravování
- bonusy za dobře odvednou práci
- firemní akce, a další...
Doplňující informace
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!