Naše společnost je jedním z největších telekomunikačních expertů v oblasti komunikačních a vestavěných technologií. Polovina mobilních telefonních hovorů na světě je dnes možná díky službám vývoje našich produktů. Místní přítomnost a přizpůsobivý model dodávek pro různé potřeby trhu zajišťuje naše globální identita a správa pracovišť. Být součástí našeho týmu znamená velkou výzvu, ale také příležitost pomáhat našim zákazníkům s agilním provozem nástrojů instalací, které mají více než 10 000 uživatelů.
Náplň práce
- Řídit týmové schůzky
- Kontroly plánů pro požadavky na shlukování, ruku v ruce s uživateli a produktem
- Koordinovat backlog (pro zlepšení) s vlastníkem služby
- Koordinovat aktivity LCM: Informovat uživatele, odsouhlasit plány s LCM týmem&uživateli
- Jediné kontaktní místo pro všechny eskalace týkající se CCDaaS a v případě potřeby navazující interní kroky s PDU-CL
- Řídit eskalace & - V případě potřeby provádět RCA.
- Účastnit se týdenních/denních hovorů s prioritními uživateli Sledování výsledkových listin/KPI, zjištění a zlepšení
Požadavky
- Zkušenosti s řízením projektů
- Plynulá znalost anglického jazyka
- Vynikající komunikační a koordinační schopnosti
- Vůdčí schopnosti a dovednosti
- Znalost Kubernetes
Nabízíme
- Přátelská firemní kultura s otevřeným zdrojovým kódem a moderní kanceláře s relaxačními a herními místy.
- Pracovní smlouva na dobu neurčitou, 4+1 týden dovolené, 2 dny sick days
- Možnost rychlého zvyšování technických a měkkých dovedností prostřednictvím interních a externích školení
- Stravenky, příspěvek na životní a penzijní pojištění
- Home office podle vašich potřeb a aktuální situace na projektu
- Cafeteria systém firemních benefitů – sami si zvolíte, jak kredity utratíte: restaurace, wellness, kultura, sport, cestování...