Komunikace v angličtině Vám nečiní problém? Chcete dostat příležitost pracovat v mezinárodní společnosti a zároveň se dostat do dynamického kolektivu? Do zavedené společnoti v Hustopečích hledáme třeba právě Vás. Nabízíme mnoho benefitů a možnost kariérního růstu. Zašlete nám Váš životopis ještě dnes! :)
Náplň práce
- zadávání objednávek od zákazníků do informačního systému
- denní komunikace se zákazníky
- chystání podkladů pro objednávky + potvrzování termínů expedice
- práce s databází odběratelů
- podpora oddělení logistiky
Požadavky
- min. SŠ s maturitou
- zkušenost např. s informačním systémem SAP či jiným ERP systémem
- praxe v oblasti prodeje, zákaznického servisu nebo logistiky
- znalost AJ na velmi dobré úrovni podmínkou, NJ výhodou
- řidičský průkaz sk. B
- výborné komunikační a organizační schopnosti
- pečlivost, spolehlivost a odolnost vůči stresovým situacím
Nabízíme
- flexibilní pracovní doba
- 13. plat
- 5 týdnů dovolené
- příspěvek na penzijní připojištění, sport nebo kulturu
- příspěvkové stravování
- firemní akce pro zaměstnance
- odměny za doporučení zaměstnance