Zasílat nabídky

Tímto uděluji souhlas společnosti Jobs Contact Personal, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 se shromážděním, zpracováním a uchováním osobních údajů o mé osobě dle zákona č. 110/2019 Sb., o ochraně osobních údajů v platném znění, za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Osobními údaji jsou v tomto případě zejména jméno a příjmení, datum a místo narození, bydliště, údaje o vzdělání, praxi, dovednostech apod. záležitostech uvedených v životopisu.

Vedoucí skladu - organizace a vedení týmu na 1 směnu

55 000 - 60 000 Kč

 Vyškov

Hledáme pro sklad vedoucího co bude mít na starosti skladové hospodářství a 20 skladníků.
Očekáváme praxi - schopnost zavést novou strukturu a rozdělení práce.
Nástup možný dle domluvy nebo ihned.

Náplň práce

  • organizování běžné operativy ve skladu (příjem zboží, materiálu, zaskladnění, vychystávání, expedice)
  • vedení týmu cca 20 skladníků
  • vedení skladového hospodářství
  • komunikace s dopravci, dodavateli, členy týmu, koordinace
  • práce se systémem SAP

Požadavky

  • min. SŠ technické zaměření výhodou
  • praxe s vedením skladového hospodářství
  • praxe s vedením min. 20 pracovníků
  • výhodou - praxe jako skladník ve strojní výrobě
  • znalost práce na PC - MS Offcie, SAP
  • AJ výhodou
  • ŘP sk. B popř. VZV - výhodou

Nabízíme

  • zázemí moderní společnosti
  • 13 plat, prémie, odměny
  • 25 dní dovolené
  • příspěvky na stravování, dopravu, penzijko
  • firemní akce i během roku
  • a další benefity

Doplňující informace

Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta. Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku. Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!

Pošlete nám Váš životopis

Tímto uděluji souhlas společnosti Jobs Contact Personal, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 se shromážděním, zpracováním a uchováním osobních údajů o mé osobě dle zákona č. 110/2019 Sb., o ochraně osobních údajů v platném znění, za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Osobními údaji jsou v tomto případě zejména jméno a příjmení, datum a místo narození, bydliště, údaje o vzdělání, praxi, dovednostech apod. záležitostech uvedených v životopisu.

Mohlo by vás zajímat

Přečtěte si novinky ze světa nabídek práce

Dokončil/a jsem školu a nemám praxi, co s tím?

Jsi čerstvě po škole, začínáš hledat práci, ale nemáš dostatečnou praxi? I když to může vypadat jako velká překážka, existuje mnoho způsobů, jak ji překonat. Přinášíme hned několik tipů, které pomohou se začátkem nastartování vaší kariéry.

Rady a tipy od recruiterů
 

Google Cloud představuje nové nástroje pro správu Kubernetes

Google Cloud nedávno představil nové nástroje pro správu Kubernetes, které zjednodušují nasazení a správu kontejnerizovaných aplikací. V tomto článku se dozvíte o nejdůležitějších vylepšeních, která tato nová sada nástrojů přináší.

ICT sekce
 

Přichází Angular 18

Nová verze Angular 18 přináší vylepšení výkonu a nové funkce, které usnadňují vývoj webových aplikací. V tomto článku se dozvíte o těch nejdůležitějších změnách.

ICT sekce
 

Konec slávy home office?

Stále více firem chce mít své zaměstnance zpátky v kancelářích, jenže zaměstnanci si na možnost pracovat z domova zvykli a vzdávat se jí nechtějí. Přečtěte si, jak to v současnosti s poskytováním benefitu home office vypadá.

Pracovněprávní poradna
Autor: Veronika Jelínková