Baví tě komunikovat, organizovat a pracovat v kolektivu? Jsi pohotový a otevřený novým příležitostem? Zkus nám zaslat svůj životopis a my se Ti rádi ozveme! :)
Náplň práce
- zadávání objednávek od zákazníků do informačního systému
- denní komunikace se zákazníky
- chystání podkladů pro objednávky + potvrzování termínů expedice
- práce s databází odběratelů
- podpora oddělení logistiky
Požadavky
- min. SŠ s maturitou
- zkušenost např. s informačním systémem SAP či jiným ERP systémem
- praxe v oblasti prodeje, zákaznického servisu nebo logistiky
- znalost AJ na velmi dobré úrovni podmínkou, NJ výhodou
- řidičský průkaz sk. B
- výborné komunikační a organizační schopnosti
- pečlivost, spolehlivost a odolnost vůči stresovým situacím
Nabízíme
- flexibilní pracovní doba
- 13. plat
- 5 týdnů dovolené
- příspěvek na penzijní připojištění, sport nebo kulturu
- příspěvkové stravování
- firemní akce pro zaměstnance
- odměny za doporučení zaměstnance
Doplňující informace
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!