Máte rádi administrativní práci a hledáte novou výzvu? Ovládáte základy účetnictví a personalistiky? Komunikujete v angličtině alespoň na úrovni B1? Pokud jste na tyto otázky odpověděli ano, hledáme právě Vás!
Společnost MP LIFTS s.r.o. hledá šikovnou administrativní pracovnici/pracovníka, který se nebojí nových úkolů a dokáže pracovat samostatně i v týmu. Nabízíme stabilní pracovní prostředí, přátelský kolektiv a řadu benefitů.
Připojte se k nám a využijte své dovednosti!
Náplň práce
- Komunikace se zákazníky – email, telefon
- Evidence poruch ve firemní databázi
- Komunikace s mateřskou společností v anglickém jazyce
- Personalistika – příprava pracovnách smluv a dohod, zpracování docházky, mzdové podklady pro účetní
- Správa hotovosti a vedení bankovního účtu
- Příprava podkladů pro celní prohlášení, evidence odpadů, archivace
- Obsluha datové schránky a evidence skladů
Požadavky
- Minimálně SŠ vzdělání s maturitou
- Anglický jazyk na komunikativní úrovni
- Předchozí zkušenost na obdobné pozici výhodou
- ŘP sk. B – aktivní řidič
- Komunikativnost, organizační dovednosti
- Schopnost pracovat samostatně i v týmu
Nabízíme
- Mzda od 35.000 Kč
- Stravenkový paušál
- 20 dnů dovolené + navíc 5 sick days
- Multisport karta
- Mobilní telefon
- Přátelský kolektiv
- Vzdělávací kurzy – angličtina, školení
- Firemní akce
- Práce v silné mezinárodní společnosti – již 30 let na trhu
- Nástup možný od 1.9.2024
- Lokalita Brno